søndag 20. januar 2013

Søndag. Rydding. Lyslenke.

Husfruen har vært hjemme alene i helgen. Hadde en plan om å rydde og organisere i heimen, men det endte mer opp med at jeg bærte ting rundt, og ikke klarte å få ting helt i system. Jeg tror det som må til for å få laget et system er å få opp ei hylle i gangen nede, samt å kjøpe diverse esker/bokser som ting kan sorteres i. Også vil det nok hjelpe å få kjørt bort litt pappsøppel og annet oppussingsskrot som har hopet seg opp igjen...

Men jeg har da fått litt orden i kaoset, så helt bortkasta har ikke helgen vært.


I det siste har jeg har sett på flere blogger at nå er det lyslenker som gjelder. Så da måtte jeg finne fram pakkene med Happy Lights som jeg kjøpte i Thailand i fjor.



Snart kommer mannen hjem fra jobbehelg i Kirkenes. Da blir det søndagsmiddag og sofasløving, og selvfølgelig Halvbroren på NRK.


Ha en fin søndagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar