lørdag 19. mai 2012

Prosjekt hage del 2




Har brukt lørdagen til å pusle litt mer i hagen.

Begynte med å grave og hakke opp tromsøpalmer... Evighetsprosjekt! Noen som vet om noe middel som tar kverken på dem?

Fortsatte med å jevne ut hull og dumper i bakken. Fylte på med litt jord. Har mine tvil om att det kommer til å komme opp noe gress, så jeg strødde utover plenfrø før jeg dusja over noe gjødsel som het Grass GTi. Bare å vente i spenning på om det blir noe gressplen her da.

Gravde frem blomsterbedet. Fjerna ugress og stein. Og satte ned noen stauder jeg fant på ICA. NRK Hage skriver her: "Stauder kan se stusslige ut i utgangspunktet, men i lengden gir de mye glede". Så det har jeg trua på.

Videre har jeg sådd solsikker langs gjerde der vi hogde ned den busken.

Har også kjøpt frø og skal så gulrøtter, reddiker og gressløk. Kjøkkenhagen blir kanskje morgendagens prosjekt.



Mobilblogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar