tirsdag 4. september 2012

Tungt å komme igang igjen etter sommerferien

Men i kveld har vi vært flinke!

Mannen har fortsatt med prosjekt tapet som vi ikke ble helt ferdige med før vi tok sommerferie. Det gjensto å rive noe tapet i gangen oppe før den nye tapeten kan limes opp. Så han har holdt på med det.



I hele sommer har Akkarfjordveien vært et eneste stor hull. Skal lage et eget blogginnlegg om det prosjektet senere. Men når de har holdt på med arbeidet med denne veien har det blitt noe sinnsykt mye støv. Noe som har ført til at vinduene våre har vært helt grusomme. Nå har vi endelig fått asfalt på veien igjen, og i kveld har jeg pusset vinduer. Deilig med rene blanke vinduer.



Jeg har satt inn verandamøblene, så de ikke skal forsvinne i høststormen som sikkert er like rundt hjørnet.



I tillegg har jeg vaska stua, og gjort det litt sånn høstkoselig der. Så nå kan det bare bli mørke vindfulle høstkvelder. Jeg er klar! Fikk et lite innfall av at jeg kanskje burde skaffe meg noe håndarbeid å pusle med utover høsten, så hvis noen har forslag om noe som er veldig enkelt for en utålmodig sjel så kom gjerne med forslag.



Vi kjøpte en potteplante på vei hjem fra jobb i dag. En ildtopp. Koselig med litt blomster. Men jeg er som kjent ikke så flinkt til å holde liv i dem særlig lenge. Helens blomster hadde kjøttetende planter inne nå. Det er jo litt morsomt, og de var veldig fine. Så tror nesten jeg må innom å kjøpe en sånn i morgen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar